Search This Blog


Powered By Blogger

Tuesday, October 5, 2010

Peace Be Upon You

Who Is She???



Inilah gambo Aku Dan si Dia yang telah di editkan Oleh adik Aku...
Camne Leh Kenal Dia?
Ceritanya Bermula Begini..
Pada Satu Hari... Sang Kancil Datang Beramai-Ramai Menghadap Duli Yang Maha Mulia Sultan Firaun..
Mana Firaun Pakai Sultan..
hehe...Sori Mengarut Sikit..
Camnie Citenye..
Dulu Mase Kat Sekolah Aku Mase Tu Berada Di Tingkatan 5..
Dia Lak Tingkatan 1..Alkisah...
Aku Nie Dulu Suke Melepak Kat Bilik Seni...
Coz Kat Situ Je Leh Melepak Men Gitaq...
Satu Hari Ade La Dak2 Form 1 Ngan Form 2 (Sesi Petang) Nga Praktis Koir..
Aku Cam Biase la Lepak Kat Bilik Seni Sampai Petang...
Bila Aku Nampak Dorang Praktis Aku Pon Try La Menyibuk..
Dengan Suke2 Hati Aku Dok Sbot Je Kat Cikgu Seni tu...
Aku Cakap Pe Kate Koir Pakai Gitaq..
Tetibe Je Dia Setuju..Tekejut Gak Aku..
Tak Silap Aku Mase Tu La Aku Ade Nampak Dia..
Satu Hari Aku Nga Lepak Bilik Seni...
Tetibe Dia Datang...
Just Ade Aku Ngan Dia Kat Bilik Seni Tu...
Tetibe Dia Nak Amek Gambo Aku..
Aku Tak Tau Lak Yang Dia Pendam Perasaan Kat Aku Sampai Bertahun-Tahun...
Jodoh Dan Pertemuan Di Tangan Tuhan...
Abes Skolah Aku Lost Contact Ngan Dia...
Tapi Satu Hari Aku Melepak Kat CC (Cyber Cafe) Aku Ternampak Dia...
Tanpa Leceh Pas Aku Nampak Dia,
Kitowang Tunjuk Peace Same-same...
Ntah Camne Leh Lak Kitowang Bertukar-Tukar No Tipon..
Satu Malam Tu Mase Kitowang Tengah Bergayot,
Tersebut Lak Pasal Couple...
Maka Terbukalah Hati Aku Kat Dia...
Walaupon Dah 2-Kali Perhubungan Kitowang Gagal,
Namun Kali Ke-3 Nie Nampaknye Ade Sinar Kebahagiaan Yang Akan Mendatang..
Ahh..~~Aku Tak Tau La Cite Nie Macam Da Melalot Sikit...
Ape-ape Pon Aku Sayang Kamo Noor Amalina Nadiah...
Love You For Ever...

No comments:

Post a Comment